malinsresa

Alla inlägg den 16 september 2012

Av Malin :) - 16 september 2012 12:15

I dag e en SÅN dag:( Du vet.... Ungarna tjurar, skriker, tjatar, irriterar o en massa annat som gör att jag snart smäller av! Vet inte varför men vissa dagar bara e skit.
Vet inte riktigt vad det ska bli för mat i dag. Tog fram räkor ur frysen i går, så får väl hitta på nåt med dem.
I går på kalaset träffade jag tjejen som gjorde sin sleeve för ca 2 veckor sen. Det va kul att ha nån att jämföra med. Hur det kändes efteråt, vilka kostråd vi fått, vilka restriktioner osv. Ska bli riktigt spännande att se hur det går för henne:)
Det blev minimalt med rörelse i går:( Hade inte ens stegräknaren på mig. Efter kalaset mådde jag inte hundra o det blev i säng tidigt. Så jag får väl se till o komma ut i dag i stället. Men jag kan ju lugnt säga att jag inte e motiverad.
Nästa vecka ska jag jobba jäkligt mycket. Ja, för mig e det mycket, eftersom jag bara jobbar 75% men nästa vecka har jag tagit på mig lite xtra. Så jag jobbar 6 dagar, kommer nog att va rätt sliten sen. Men det ska nog gå det med. Förra terminen jobbade jag 75% o pluggade heltid. När det va maj månad va jag helt slut. Så därför bestämde jag mig för att göra studieuppehåll denna terminen o bara plugga nån kurs på deltid nästa termin. O jobba samtidigt så klart. Att plugga e det bästa som finns:) Bara surt att behöva leva på studielån.
Nä, nu får jag försöka ragga tag i nån som vill med ut o gå:)
Ha en skön söndag:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards