malinsresa

Alla inlägg under oktober 2012

Av Malin :) - 29 oktober 2012 10:45

I lördags va jag o lillemannen i stan o gick med i halloweentåget. Tyvärr så blev vi besvikna. Det va dåligt organiserat o jag va typ den enda vuxna som va utklädd. Så vi avslutade det hela m en muffins på Espresso House. Nu e jag barnfri tills på onsdag. Gick in o tog ett xtra pass på jobbet i går. O i dag börjar jag 16 o jobbar till 12 i morgon. Efter det e det tandläkarbesök:(
Jag har hittat ett par fördelar med att va zombie:
Du behöver inte bekymra dig över mörka ringar under ögonen
Det finns nästan alltid mat tillgängligt..... O den e alltid lagom tempererad;)
Du behöver inte bry dig om mode o frisyrer..... Blodsplattat, sönderrivet funkar i alla zombiekretsar
Ja, det va lite fördelar det:) Ha en härlig dag:)

Av Malin :) - 27 oktober 2012 09:53

Jag åt lite lördagsgodis precis....
O nu får jag betala för det:( Mår illa o springer på toa hela tiden:( Det e bara att inse att socker inte e bra. Jäkla skit. Ja, detta provar jag inte igen tack. Suck:(

Av Malin :) - 26 oktober 2012 21:53

Har lite kludderi m att länka mina inlägg på FB:( Hoppas jag löst det nu, får väl be om hjälp annars......
Så det ligger ett par inlägg på bloggen som inte finns på FB, om nån vill läsa.....

Av Malin :) - 26 oktober 2012 21:40

Så skönt att va ledig över helgen. I morgon tänkte jag o barnen gå Halloweentåg i stan. Om det inte regnar;) Så nu får vi hålla tummarna på uppehåll:) Ha en go kväll:)

Av Malin :) - 25 oktober 2012 22:48

Om socker verkligen e så farligt, beroendeframkallande o inkörsporten till en massa annat, som det beskrivs i Bitten Jonssons bok Sockerbomben, då fattar jag inte att socker e lagligt! Det e ju för fan värre än alla droger tillsammans:( Jävlar! Inför sockerskatt o slopa socker i produkter som egentligen inte behöver ha det i!
Upp till protest, vännen;)

Av Malin :) - 25 oktober 2012 13:54

Känns som att jag borde få i väg fler inlägg, men va gör man när inget kul händer? Jag skiter i o föra matdagbok. Jag kom fram till att det blir nog bra bara jag håller in lite på chokladen o nötterna;) Jag går fortfarande upp o tränar på morgnarna innan jag väcker barnen. Det innebär att jag somnar typ halv tio varje kväll. Snacka om pensionärsliv!
Jag vägde mig i dag.... Äntligen under 80- strecket: 77,8. Jippi! Träningen ger resultat:) Det blir ca 22 kg på 19 veckor. Inte illa pinkat:)
Nä, får väl ta o jobba lite nu. Ha en bra dag:)

Av Malin :) - 22 oktober 2012 09:14

I dag har jag inget speciellt på schemat. Jag e ledig efter att ha jobbat hela helgen, så nu e det skönt att bara va hemma:) Hjalmar e ledig o Saga skiter i o gå i skolan i dag:( Ylva e i skolan, som tur e. Nu sitter jag o Hjalmar o kollar på film o har det mysigt:)
Det blir nog träning i kväll:) Hoppas det. Ha en skön måndag:)
Lägger ut lite höstbilder som min begåvade dotter Saga tagit:)

Av Malin :) - 21 oktober 2012 21:09

Hade en mycket trevlig stund på Dunkers:) Båda utställningarna va bra. Jag passade på att köpa kulturkortet så jag kan åka dit m barnen. Tror de skulle tycka om J. Lööf utställningen. Den andra va härlig men tror ungarna skulle tycka den va otäck. Men jag tyckte det va grymt härligt att gå där inne i de rödmålade rummen m suggestiv musik:)
Ha en bra kväll

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards