malinsresa

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Malin :) - 21 oktober 2012 21:09

Hade en mycket trevlig stund på Dunkers:) Båda utställningarna va bra. Jag passade på att köpa kulturkortet så jag kan åka dit m barnen. Tror de skulle tycka om J. Lööf utställningen. Den andra va härlig men tror ungarna skulle tycka den va otäck. Men jag tyckte det va grymt härligt att gå där inne i de rödmålade rummen m suggestiv musik:)
Ha en bra kväll

Av Malin :) - 21 oktober 2012 21:08

Hade en mycket trevlig stund på Dunkers:) Båda utställningarna va bra. Jag passade på att köpa kulturkortet så jag kan åka dit m barnen. Tror de skulle tycka om J. Lööf utställningen. Den andra va härlig men tror ungarna skulle tycka den va otäck. Men jag tyckte det va grymt härligt att gå där inne i de rödmålade rummen m suggestiv musik:)
Ha en bra kväll

Av Malin :) - 21 oktober 2012 13:21

Det e jobb hela helgen:) Men jag har hunnit med lite annat oxå:) I fredags kväll vart jag inom finaste vännen P o satt o snackade lite o i går kom vännen A o hälsade på. Det va jättetrevligt, det va allt för länge sen vi träffades sist. Så vi avhandlade kärlek, vänskap, sex, ex o barnen:) Tänk va mycket man går omkring o tänker på. Det e så skönt att ha så bra vänner o kunna ventilera med:)
Jag ska snart på Dunkers kulturhus m en av brukarna på jobbet. Det e väl bra o fylla på det kulturella kapitalet:) Det e två utställningar, en med Jan Lööfs bilder o en med sagor o minnen. Har velat se utställningarna ett tag så det ska bli riktigt kul:)
Ha en skön söndag:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards