malinsresa

Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

Ve o fasa! Här kommer bilderna!

Av Malin :) - 1 februari 2014 10:02

Jag har tidigare sagt att jag skulle lägga upp jämförelsebilder på mig. Det skiljer ca 35 kilo på bilderna. Jag mår skit när jag tittar på dem, men jag försöker acceptera att det e så jag sett ut o så jag ser ut nu. Får se det som en form av terapi:) Jag behöver jobba m min mage, men förstår att den aldrig kommer att bli så platt som jag vill. Det får jag leva med.
Livet för övrigt flyter på. Just nu mår jag superbra o allt verkar funka:) Men jag har ett matberoende o det e något jag måste jobba m ständigt. Kroppen e bara ett symptom, det sitter ju egentligen i huvudet. Jag kan alltså inte skita i allt o leva som jag gjort tidigare. Jag måste alltid va medveten om vad, hur o när jag äter. Men jag tycker ändå att jag mår så bra jag bara kan. Jag älskar min sleeve o den gav mig mitt liv! Hoppas att ingen tar illa upp av att jag hänger ut mig m så pass ( äckliga?) privata bilder. Fan, vänd då bort blicken o fäst den på nån jäkla mager modell. För så här ser min verklighet ut;)
Hej hopp!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin :) - 2 september 2014 10:07

Fick gå hem tidigare från jobbet i dag då sonen har halsont o feber. Inte kul alls, speciellt som det e så bra väder. Passar på o göra ett par plåtat fröknäcke. Det e så gott att det e beroendeframkallande! Nybakat knäcke m smör o ost på, så jäkla g...

Av Malin :) - 31 augusti 2014 09:54


Verkar som om hösten tagit sig till Skåne. Jag hoppas att september blir soligare än augusti varit, annars blir det en låååång höst o vinter. Jag fortsätter att äta LCHFmat, men får inte längre panik om jag skulle " råka" ta en " trilla av tåget" d...

Av Malin :) - 6 juli 2014 19:54

Japp, blir så trött på människor som beter sig som r-vhål.... Tyvärr så får jag stå ut några år till. För mig kommer barnen alltid i första hand, så e det tydligen inte för alla. O det får jag leva med. Värmen o " röda veckan" gör mig retligare än va...

Av Malin :) - 1 juni 2014 14:16


Länge sen sist..... Det rullar på här..... Jobbar o fixar m barnen. Händer inte så mycket kul.... Jag försöker äta LCHF, har vissa återfall, men det e åtminstone bättre än att äta socker o mjöl varje dag;) Det e en ständig kamp, kampen mot giftet ...

Av Malin :) - 7 februari 2014 15:47


Jaha, jag blev inte mycket bättre i dag. Jag sjukade mig i dag men ska i allafall jobba lördag o söndag. Det e lite trist att jag inte har råd att stanna hemma. Men så ser verkligheten ut, o inte bara för mig utan för många andra oxå. Men det e bar...

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards