malinsresa

Alla inlägg under mars 2013

Av Malin :) - 11 mars 2013 07:03

Jag har haft ett flertal samtal kring mina tidigare inlägg med både vänner och familj. Det verkar som att de flesta håller med mig om vad jag tycker, men världen är inte redo att höra den sortens sanningar. Jag har därför bestämt mig för att censurera ett par av mina tidigare inlägg. Jag får väl även tänka mig för i framtiden innan jag skriver precis vad jag tycker och känner. För det är ju som min bror sa, att det farligaste som finns i dagens samhälle det är att vara en avvikare. Det är fruktansvärt att behöva tänka så på 2000- talet, men tyvärr så har han rätt.

Hoppas att du har förståelse för mitt val, även om jag måste tillstå att det svider i en en gammal avvikarsjäl;)

Ha en bra dag, lev väl:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards