malinsresa

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Malin :) - 9 september 2012 09:35

Det blev visst inget inlägg i går. Jag hade en riktigt bra dag på jobbet! Det bara flöt på o vi hade jättetrevligt:) När jag åkte hem på kvällen gick jag inom bästaste vännen P o tog ett par öl. Det blev jäkligt mycket tjejsnack:) Vi avhandlade viktiga frågor så som om storleken har nån betydelse ( ja det har den), om tjejer kan ligga runt för att de känner för det ( ja det kan vi) o om våra tonåringar e sexuellt aktiva ( kanske). Som du förstår så löste vi inga världsproblem;) Men det va en jäkligt trevlig kväll:)
Ja så va det det där med ölen då..... S sleevad ska jag inte dricka kolsyra o som LCHFare ska jag inte dricka öl alls. Men va gör man när man tycker att allt vin smakar vedervärdigt? Det e väl till att ta nya tag i dag o hoppas att det inte ställt till det allt för mycket;) Jag vill ju kunna unna mig nåt ibland. O det enda jag tycker e godare än öl det e julmust. O det e ju typ lika illa. Det blir en tuff jul, hehe.
Nu ligger jag i sängen o bara myser. Njuter av det barnfria lugnet:)
Lev väl.....

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards