malinsresa

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Malin :) - 2 september 2012 21:50

I dag har det inte hänt mycket. Mest slappat på soffan faktiskt. Jag kasade runt en liten runda, men tog det jättelugnt eftersom det gjorde rätt ont i höften. Jäkla skit:( Hoppas bara inte det blir värre.
Maten har varit rätt trist den oxå. Rester. Men e det söndag så e det, hehe.
En tjej jag känner ska få gjort en gastric sleeve i morgon. Ska bli kul att ha nån att prata med som gått genom precis samma sak som jag. Så håll tummarna för att det går bra för henne!
Så..... Veckans sista inlägg.... Hoppas att nästa vecka blir mer händelserik än denna varit.
By the way..... Den 16 november blir det rocka billy kväll på The Tivoli i Helsingborg. Jag ska lätt boka den kvällen redan nu! Så jäkla bra:)
Lev väl o ha en bra ny vecka:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards