malinsresa

Alla inlägg den 5 september 2012

Av Malin :) - 5 september 2012 21:19

I dag har det varit full storm nästan:) Va så härligt när jag va ute med hundarna o vinden rufsade runt i håret hela tiden. Solsken o rufsvind:) En riktigt härlig höstdag med andra ord. Precis som det ska va;)
Barnen har varit helt uppåt väggarna. Gnälliga o trötta. Hoppas bara inte det e sjukdom på gång.
Ylva har haft sin första läxa. Hon skulle skriva om sig själv. Min lilla sessa e så duktig! Jag e så stolt över henne, hon försöker verkligen lära sig:)
Om maten o motionen.... Jag har fortfarande ingen jätteaptit:( Så jag får äta fast det inte riktigt smakar. Det känns jättekonstigt. Jag blir dock hungrig, men jag botar det med tillexempel en halv LCHFfralla. Men jag e rätt så törstig mest hela tiden. Så jag blir i alla fall inte uttorkad;)
När det gäller motionen så ligger det lite på slösidan. Jag äter Ipren för min höft, men glömmer ta dem. När jag går ut med hundarna går det inte så fort, o då känner jag inte av höften så mycket. Men när jag går själv, lite snabbare så känns det i den. Får se om jag vågar mig ut på en joggningrunda i helgen. Hoppas verkligen att höften mår bra tills dess:)
I vilket fall som så går jag ca 12000 steg per dag just nu. Lite under mitt vanliga snitt, men jag får väl va nöjd med det. Med tanke på att det inte inkluderar motion utan bara vanlig vardagsrörelse.
Nu tänkte jag ta o lägga mig tidigt. O läsa nån bra bok:)
Lev väl.....

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards