malinsresa

Alla inlägg den 1 september 2012

Av Malin :) - 1 september 2012 21:09

I förmiddags va jag ute på en power walk/ joggning tur. Kändes riktigt skönt o nyttigt. Problemet e bara att jag nu har börjat få inflammation i min högra höft. Det suger! Jag känner mig verkligen peppad, det e kul att röra på mig. Jag känner mig piggare, friskare o gladare när jag motionerar. Det e bara jäkligt synd att min kropp inte pallar:( Jag har tidigare haft inflammation i ett knä, pga att jag går för mycket. Fick en stegräknare på jobbet o jag går i snitt ca 15000 steg om dagen. Ibland blir det upp emot en 20- 25000 steg. Detta mycket pga att jag inte har körkort. Men jag börjar väl bli äldre, hehe. O övervikten jag burit på större delen av mitt liv har väl slitit på min kropp. Så nu får jag ta det lugnt ett par dagar. Känns jäkligt trist:(
Annars har det varit en bra dag. Det va byadag här. Alltid trevligt med lokala aktiviteter:)
Nu e det soffläge, i alla fall tills ögonen trillar ihop. Fortsatt trevlig helg:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards