malinsresa

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Malin :) - 4 september 2012 13:15

Det bidde inget inlägg i går. Glömde helt bort det:) E på väg hem från jobbet o sitter nu på bussen o slappar. Jag tycker verkligen om att åka buss o tåg. Det e liksom dagens lugnaste stund;) Ska hämta odjuren nu o sen e det full rulle som vanligt;) Men, men.... Jag klagar inte. Det e bra o ha o göra.
Ska inte plugga denna terminen. Tänkte höja min tjänst lite i stället. Jobbar bara 75% o tycker det kunde va kul o ha liiiite mer pengar ett tag. Får väl leva på studielån när jag läser mitt sista år på Socialpsykologiska programmet. Ska läsa klart sista året nästa höst. Tänkte läsa lite på distans nästa termin. Det e ju så jäkla kul o plugga. Bara så surt med studielån. Det e jäkligt knivigt att försörja fyra pers på det. Vi blir väl smala som pinnar hela högen;) Blir till att leva på vitkål eller nåt, hehe.
Skit i det nu. Jag kanske vinner på lotto eller nåt innan dess. Hoppas kan man ju:)
Har förresten ingen aptit alls. Har bara ätit nötter i dag. Inte alls bra. Har nog nån salt brist. Hoppas bara det inte håller i sig. Känns inte som en vettig diet: nötter o citronvatten.
Tjolahopp o tjilevippen. Hörs en annan gång:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards