malinsresa

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Malin :) - 31 juli 2012 23:54

Av Malin :) - 31 juli 2012 23:41

Jag måste nog erkänna att det e nästan lika svårt att låta bli sockret nu som det va innan operationen. Det som underlättar e dock att jag känner mig mätt o rätt så nöjd av mitt citronvatten.
Jag har varit ute o gått flera gånger i dag. Skönt:) Men jag kan bara säga att jag med störst sannolikhet inte gått ner nåt denna veckan. Jag pallar inte motgångar än! Jag vill ju sååååå gärna nå mitt mål till jul.
I morgon blir det nog gymträning. Annars får det bli en massa promenerande. Bäst e om det blir både och;)
Saknar mina barn..... Enda fördelen m att de inte e hemma e att jag får sova hela nätterna ostört...... Men jag vill ha hem dem:(
Lev väl.....

Av Malin :) - 31 juli 2012 01:07

Har haft 2 dagar då jag slarvat totalt m maten:( Inser att operationen inte kommer att " bota" min övervikt. Jag får nog jäklar i lådan kämpa på som vanligt. Funderade innan på om jag skulle gjort en GBP i stället, om det då vart lättare att hålla sig från sötsakerna. Men så gick jag in på viktop.se ( suverän sida) o kollade runt lite. Där vart det många som skrev att oavsett opmetod så hade de samma problem som jag. Jag får helt enkelt lära mig att avstå från socker! Inte lätt men absolut nödvändigt. O som jag skrivit tidigare så e operationen ingen mirakelkur utan ett hjälpmedel.
Anledningen till slarvet e att ungarna inte e hemma. Då blir det lite trist o jag sitter mest o kollar på tv. Men i morgon e det nya tag!!! Har ju ett mål som jag tänkt nå till jul. Kan nog slappna av lite mer m maten när jag väl nåt målvikt.
Nu e det dax o släcka. Sov gott!

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards