malinsresa

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Malin :) - 27 juli 2012 22:56

Hela dagen har jag i stort sett slappat. Det vill säga efter den obligatoriska städningen;) Sen vart det barnbesök o en förälder som oxå stannade. Så det blev en helskön dag med kaffe o mycket snack:) Mycket trevligt!
Har ätit för lite idag, det blev mest citronvatten o kaffe. Men i morgon hämtas ungarna av sin far o då får det bli skärpning m både mat o motion.
Det e festival i stan, men jag måste erkänna att jag nog inte kommer ta mig dit i morgon, trots att jag e barnfri. Det e lite jobbigt men jag lever liksom i väntan. I väntan på när jag e smal. Men va f-n!!! Jag borde veta bättre o leva i nuet. Men icke, jag mår fortfarande så pass dåligt över mig själv. Över mitt utseende. Det e inte klokt egentligen att nåt sånt ska va ett så stort handikapp. Men jag kan inte göra nåt åt det. Bara vänta o hoppas det blir bättre m tiden.
Ja, ja..... Nog gnällt för denna gången;) Lev väl vännen

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards