malinsresa

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Malin :) - 13 juli 2012 21:42

Här kommer mätresultaten från i torsdags:Midja -3,5, överarm 0, knä -0,5, rumpa -0,5, byst -1Jag har tappat sammanlagt 8,5 cm runt midjan! Jippi!!!Får hoppas det fortsätter m lika bra resultat framöver:)På tal om annat... Jag va på bio i kväll. ( Själv) Filmen jag såg va Abraham Lincoln- Vampire hunter. Den va riktigt cool. Det ska kanske tilläggas att jag e riktigt glad för splatter, blod o sånt. Jag tycker om att både läsa o se på film om vampyrer, varulvar, zombies o annat kul. Filmen va i 3D vilket gjorde den lite xtra nice. Så den va klart sevärd. Jag åt nötter när jag satt på bion, kanske lite för mycket ( ca 1 dl). Mådde inte alls bra på bussen hem. Men nu har det som tur e lagt sig. E kanske inte läge att prova nya grejer när man inte e hemma. Ja, ja.... Lär mig nya saker hela tiden;) I morgon blir det sista jobbpasset innan semestern. O ungarna kommer hem söndag förmiddag. Saknar de små monsterna:) Lev väl!

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards