malinsresa

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Malin :) - 20 juli 2012 22:29

I dag har solen äntligen tittat fram:) Det blev en heldag utomhus med barnen. Finns det nåt bättre? Det blev lite djurkoll; getter, kaniner o sånt. O glass såklart;) Till middag blev det korv o pommes. O jag märkte att jag nog inte tålde ketchupen! Det sved så jäkla mycket i magen, därför dagens rubrik. Det e ju skit om jag inte klarar ketchup, har ju det på mycket mat:(
Annars e allt bra, livet leker o jag hoppas på mer sol. Det behöver vi för att klara den mörka vintern som lurar runt hörnet. Dagen har redan minskat typ en timme sen sommarsolståndet runt midsommar. Deppigt värre att tänka på det. Men strunt i det. Njut av resten av sommaren o lev väl:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards