malinsresa

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Malin :) - 9 juli 2012 09:34

Jag har inte bloggat på ett par dagar då tiden fullkomligt rusar fram. Har haft o göra hela dagarna o varit trött på kvällarna. Jag mår toppen ( frånsett den jäkla pollenallergin)!!! Jag känner mig pigg o glad o allt flyter på. Har börjat att äta omixad mat, men det e svårt att komma i håg att tugga en miljon gånger. Jag vill äta som innan, det vill säga slänga i mig maten. O jag vill äta fastän jag e mätt. Men det fick jag ju lära mig den hårda vägen att det inte går. Hehe. Tänkte gå till frissan denna veckan, känner att jag behöver ta hand om mig själv lite. Det e synd att vädret e så kass, så nu e jag blekare än innan sommaren. Jag kan förresten ligga på både höger o vänster sida o sova nu. Det e riktigt skönt:) Mina sår läker jättefint o jag kan göra alla former av rörelser utan obehag. I kväll ska jag på gymmet, men det blir bara gåbandet för min del. Men nästa vecka tänkte jag börja träna lite på allvar. I morgon blir det besök hos trevliga vänner. Mina barn e hos sin pappa hela veckan ( tyvärr) så jag kan göra lite som jag vill. Så det blir vänner o lite jobb denna veckan. Nästa vecka börjar semestern:)Lev väl.....

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards