malinsresa

Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Malin :) - 16 juli 2012 15:46

Fick hem barnen i går. Kände direkt att lillkillen hade feber. Det e trist att va inne hela tiden men det känns tryggare att ha honom hemma. I natt hade han jättehög feber så natten vart kass. Åkte till vårdcentralen i förmiddags o precis som jag trodde så har stackarn halsfluss. Det blev att fara till apoteket o hämta ut penicillin. Hoppas han blir bra snabbt!Själv har jag fått besök av " moster röd". Första gången efter op. Har läst en massa otäcka grejer om det av andra opererade. Många får mycket ont, blöder mer o fler dagar samt går upp i vikt. Inget att se fram emot med andra ord. Det va illa nog innan operationen. Känner mig ännu hängigare, sugnare o omotiverad. Som vanligt vid mens alltså. Får väl ta tag i mitt liv när lillkillen blivit bra igen. Under tiden läser jag andra viktbloggar för att få inspiration. Lev väl vännen:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards