malinsresa

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Malin :) - 3 juli 2012 21:03

Nu mår jag äntligen bättre! Men jag måste säga att jag inte e helt bra i magen. Har fortfarande lite magknip emellanåt o mår lite illa. Men det blir lite bättre varje dag. Jag la ut symtomen på The sassy sleevers Facebook sida. De ansåg att det antagligen va dumping. Jag måste säga att den sidan e super! Där får jag riktigt mycket stöd. Annars har det varit en riktigt bra dag. Jag vart på Tropkariet m min pappa o ungarna. Alltid kul o titta på djur. Men inte hajarna! Jag tycker de e skitäckliga! Har vart ute i solen mest hela dagen o kan verkligen säga att jag ser fram emot morgondagen. Väderprognosen lovar strålande sol o varmt. Så det ska bli både lite trädgårdsarbete o solnjutning. Känner mig så jäkla blek o det känns som det e läge o göra nåt åt det. Nu Morden i Midsomer o sen sängen.Lev väl:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards