malinsresa

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Malin :) - 26 juli 2012 22:05

Jaha..... Vägning i dag. Jag struntade i att mäta mig. Vägningen va väl inte helt kul heller, men jag får lära mig att acceptera det. Det viktiga e ju inte att det går fort neråt, huvudsaken e ju att det inte går upp. Men det e skitsvårt att tänka så. Gamla bantningsnojor som spökar:( Jag vet genom andra bloggar att det inte ovanligt att stå stilla eller till o med att gå upp ett par hekto vissa veckor. Men jag vill inte!
I vilket fall som så har jag gått ner 0,4 kg denna veckan.
Har köpt loppefrön i dag o verkligen försökt att dricka mycket, för magens skull.
Tillbringade eftermiddagen på stranden. Såg till att täcka de brända smalbenen:) Så det gick bra. Ännu en lyckad sommardag:)
Sitter o äter lite nötter o dricker mitt citronvatten. Slökollar på tv.....
Barnen ska till sin pappa på lördag o blir borta över en vecka, så nästa vecka blir det till att dra i gång motionen på allvar. Hoppas bar vädret e ok.
Snart dags för sängen.... Lev väl:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards