malinsresa

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Malin :) - 10 juli 2012 23:47

I dag har varit jättebra:) Jag va hos en väninna o eftersom barnen inte vart med så kunde vi prata i stort sett ostört. Det känns ju bra:) Det va extra kul då hon oxå e viktopererad, att kunna utbyta erfarenheter o jämföra våra operationer o hur vi mår o äter o så. Hon har gjort bypassen men vi har ändå mycket gemensamt. Hittade oxå en blogg i dag som en tjej/ kvinna som gjort sin sleeve i Polen där jag gjort min. Hon gjorde sin op den 6 juni. Hoppas på lite utbyte av tankar o erfarenheter där. Har gått helt över till " vanlig" mat. Det vill säga att jag slutat pure'a o äter mat som den e. Jag får bara se till o tugga noga o äta sakta. Annars e allt bara toppen. Det enda jag ångrar e att jag inte gjorde operationen mycket tidigare! Kvällens snacks bestod förresten av kokta ärtor o morotskuber. Inte det filmsnackset man e van vid. Kvällens film blev Salomon Kane, nån slags actionfilm som hade allt en bra film ska innehålla: blod, häxor, svärd o kamp mellan gott o ont:)Nu blir det snart sängdax, lev väl;)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards