malinsresa

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Malin :) - 25 juli 2012 22:26

I dag va vi på stranden. Jag brände mig på smalbenen. O det gör ont! Jag tyckte ändå att jag va duktig m solcremen. Så i morgon får det bli ännu mer smörj om jag ska kunna va ute. O det ska jag va såklart!
I går va pappa o jag m ungarna på Tosselilla. Det va kul, kanske mest för barnen. Men det va i alla fall skönt att komma hemifrån ett tag.
Jag har lite problem m magen:( Jag vet inte om det e för lite vatten eller för lite fibrer eller kanske i värsta fall båda två. I vilket fall som e det inte alls kul:( Jag har i dag försökt öka på båda men det tar väl ett par dagar innan det ger resultat. I morgon e det vägdag men jag funderar på att hoppa över mätningen då jag känner mig lite svullen. E antagligen magen som spökar.
Ha en underbar dag i morgon. Jag ska passa på o njuta rejält av solen då det tydligen ska bli sämre väder från o med lördag. Tyvärr:(
Lev väl o glöm inte smörja dig;)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards