malinsresa

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Malin :) - 10 augusti 2012 18:46

I dag pratade jag med min kontaktperson på Medicover, Per. Han e verkligen bra att prata med o jag känner mig alltid glad o peppad när vi pratat. Vi diskuterade bl.a det här med självförtroende o ny kropp. Han kände nån tjej som gått ner massor i vikt o efter det dumpat sin kille. Han hade blivit mer o mer kontrollerande ju smalare ( o snyggare?) hon blivit. Till slut pallade hon inte med det. Jag kan förstå henne.... När man e överviktig eller har dåligt självförtroende av nån annan anledning är det lätt att hamna i ett förhållande där man accepterar en partner som kanske inte e den bästa för en. Man tolererar det för att man har nån som tycker om en som man e. Man liksom nöjer sig.... Man tror att man inte kan få nån bättre.
Men så tänker inte jag! Jag förtjänar nån som e bästa möjliga för mig. Oavsett vad andra tycker. Jag e hellre själv än nöjer mig!
En annan sak Per o jag pratade om va skönhetsoperationer. Jag har sagt till mina vänner att de ska slå på mig om jag börjar prata om nya tuttar. Så aj i förskott;) Tydligen får jag rabatt om jag vill få det gjort på " mitt" sjukhus i Polen. Nice! Bara för att ge dig en liten vink om skillnaderna mellan det polska priset o det svenska: Polen 17000, Sverige 40000 ( minst).
Men, men..... Det e väl ett beslut jag får ta när jag e i mål. Jag har inga problem med att även få detta gjort i Polen. Så, nu lär jag väl få en del syrliga kommentarer. Men det kan jag ta:)
Ha en trevlig helg:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards