malinsresa

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Malin :) - 4 augusti 2012 01:22

Det blev ingen träning i dag. I stället blev det rejäl städning av hela huset. Inte kul men nödvändigt. Efter det har jag bara njutit av den härliga solen.
Det funkar bra med maten. Tror det går lättare nu när jag inte tänker på vikten hela tiden.
I morgon ska jag klippa häcken runt huset, om det e bra väder. Det blir inget lätt jobb! Jag har inte klippt den år så den e minst sagt vildvuxen. Ska oxå hinna gå en runda med en granne. Det blir trevligt, alltid kul att ha sällskap. Jag e ju riktigt glad för att prata så.....:)
Nu e det slappa framför tv'n som gäller, de visar Supernatural. Det e en oslagbar kombination av söta killar o övernaturligt, kan knappt bli bättre;)
Lev väl:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards