malinsresa

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Malin :) - 5 augusti 2012 23:09

I går va första gången sen operationen som jag drack alkohol. Jag visste inte hur det skulle gå då det verkar som vissa har lägre tolerans än innan. Men jag märkte ingen skillnad. Jag valde att dricka san fransisco drinkar eftersom jag ville undvika kolsyra. Annars e jag en ölmänniska, men det gick fint med drinkar;)
Jag hade sällskap av en gammal kompis som jag inte träffat på nästan 20 år! Det va jättekul att snacka minnen o få lite koll på de vännerna man hade då.
I dag har det blivit slarv med maten. Har mest ätit salta pinnar o jag har nog druckit 3 liter citronvatten. Jag har oxå varit helt slut i dag. Så det va inte så kul. O vanligtvis brukar jag inte bli så sliten, så det kan ju bero på operationen kanske.
Fick hem barnen i dag. Sååå mysigt! Tyvärr så har de fått sena sovvanor hos sin far så gossen somnade inte förrens vid kvart över tio o tösen e fortfarande vaken. Får försöka vända rätt på det nästa vecka.
Nu e det snart dax o hoppa i säng, o jag hoppas jag e piggare i morgon.
Lev väl:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards