malinsresa

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Malin :) - 18 februari 2013 19:28

Jag har i dag fått negativ respons på gårdagens inlägg. Inte helt oväntat reagerade min mamma på inlägget. Jag kan villigt erkänna att jag önskar att jag hade mer barnfri fritid;) När jag väl e ledig från både barn o jobb så umgås jag ofta med vänner. Jag prioriterar detta framför festandet ( Oj, jag börjar nog bli gammal, eller, hehe). Men jag vill veta att jag har valmöjligheten att släppa loss lite då o då:)  Hade även en diskussion m min pappa ang inlägget. En tjej ska inte följa m nån hem första gången. Här kan jag säga att jag blir rätt sur:( Ärligt, va fan e skillnaden? Det e ju inte så att killarna går hem m en annan kille, det e ju kvinnligt sällskap de e ute efter. Att vi sen e några som nappar på det e väl bra? ) Jag vill oxå passa på att säga att jag strider för kvinnors frihet att ha sex med vem de vill, när de vill o hur de vill lika mycket som jag strider för kvinnans rätt att säga nej till sex. Det e lika viktigt vilket som. Det hela handlar om den fria viljan o att kunna praktisera denna utan att slippa bli dömd av andra. Så kom igen, våga stå för den du e! Jag gör det o kommer förhoppningsvis alltid ha mod att göra det, oavsett vad det gäller;)
Lev väl:)

Av Malin :) - 18 februari 2013 06:53

Nu e det dax att jag tar tag i mitt liv igen! Alldeles för länge har jag tillåtit mig själv att slappa, äta fel o låta negativ energi få ta plats i mitt liv. Jag känner att jag har så mycket ilska o besvikelse inom mig, jag måste lätta på trycket! Nu e det dax att jag ägnar mig åt mig själv. Viktmässigt så har jag ca 3,5 kg kvar till målet ( 68 kg). Sen gäller det att få styr på maten, mår bäst när jag äter LCHF, försöker sluta röka ( 4 dagar i dag) o börja träna igen! Vaknade i ottan o låg o vred o vände på mig, tankarna virvlade som löv i en höststorm. Blev lite arg på mig själv o gick ner o körde en halvtimme på cross trainern. Shit, jag e så jäkla otränad! Men som sagt, ut m det gamla o in m det nya! Jag ska från o med nu bara göra saker som gör mig glad, som får mig att må bra o omge mig m människor jag trivs med, tycker om, som stöttar mig, som ger positiv energi o som jag kan lita på. Nu satan i gatan, nu gäller det! Häng med!!!

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards