malinsresa

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Malin :) - 22 juni 2012 22:13

Så skönt när barnen sover o man kan sitta i sin ensamhet o njuta av tystnaden. Det blev faktiskt både sill, potatis o gräddfil till middag. O två jordgubbar till efterrätt. Jag fick i o för sig mosa maten o tugga länge, men o så ljuvligt! Fick plats m ca 1/2 dl " sillröra", inte mycket men desto godare. Känns skönt att oxå kunna avstå från godiset i ungarnas påsar:)Nu lite tv innan det e dax för loppelådan;) lev väl

 

Av Malin :) - 22 juni 2012 14:55

Glad midsommar på dig:)Fast jag skrev i går att jag känner mig lite svullen efter operationen så kunde jag ändå i morse inte avstå från att " smygmäta" mig. O gissa om jag blev överraskad! Jag har redan tappat 4 cm runt midjan, 4 cm runt rumpan o 1 cm runt knäet!!! Kan inte förklara hur glad jag blev:)Midsommarafton firas på lugnast möjliga sätt här i hemmet. Det e bara jag o mina småttingar hemma. Den stora tösen firar hos kompisar. Så det blir traditionell midsommarmat o godismys för barnen. Jag får hålla mig till puréer;) känner klart av godissuget när ungarna sitter i soffan o äter choklad o annat gott. Men det e inte så hemskt farligt, räcker m frukt för mig. Gäller att ta denna chansen jag fått på allvar. Jag måste lägga om hela mitt liv nu, om jag sabbar det skulle jag aldrig förlåta mig själv! Säger hej så länge från ett regnigt Skåne, lev väl

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards