malinsresa

Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Malin :) - 20 juni 2012 18:12

Orkade inte blogga i går. Vart grymt trött o gick bara runt o njöt av att vara hemma:)Allt går bra, vart hos husläkaren i dag o sjukskrev mig i 2 veckor. Det va inga problem o han va imponerad av min op. Han sa att utländska kirurger ofta e skickligare än svenska kirurger. Han tyckte jag fick mycket för pengarna o va glad för min skull:)I dag äter jag lite av varje tex fruktpure, proteindrink o champinjonsoppa. Tycker dock inte att jag känner mig så mätt som jag trodde jag skulle göra. Humöret e helt kass, lättirriterad, gråtig o arg:(Så här i efterhand kan jag säga att min resa till Polen verkar ha varit rätt beslut. Nu ska jag lära mig att leva med detta verktyget. Inom mig finns det en rädsla för att det inte ska funka, inte för att jag fuskar, utan för att jag brukar ha otur:( Tänk om.....Får väl ge det lite tid, men jag e så otålig:) Har sett så snygga kläder på rean men vet inte vilken storlek jag ska ta. Som den ständige jojobantaren jag e så finns det kläder i stl 36-46 i garderoben så just nu behöver jag inga nya kläder, men jag viiiiilllll:) I morgon e första vägningen sen operationen, spännande! Kommer inte att mäta mig då jag tycker att magen e svullen. Men om inget annat så har jag tänkt mäta mig efter 2 veckor. Så hädanefter blir det vägningen på torsdagar o mätning varannan torsdag. Jag kommer att lägga ut foto sen, men vill gärna gå ner en del först innan jag visar mina " jumbobilder". Kan liksom inte mäkta med o stå för mitt utseende just nu. Men sen kommer det att bli 100% ärlighet. På gott o ont;)Om det e något du undrar kring operationen eller om företaget jag åkte med så släng i väg ett par rader. Har inte så mycket erfarenhet av att leva med sleeve än, men kan jag hjälpa dig så gör jag gärna det:) Bloggar vidare i morgon, lev väl.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards