malinsresa

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Malin :) - 11 juni 2012 21:36

Nu börjar det bli nervöst! I morgon åker jag jag. Det känns lite overkligt o e faktiskt rätt så läskigt. Det jag e allra mest rädd för e att jag ska dö under operationen. Risken e liten, men det finns ju trots allt en risk. Jag e liksom inte klar med min tid i detta livet. Och hur tragiskt o lite löjligt e det inte att dö under en överviktsoperation? Men jag får väl se det som att i det långa loppet så vinner jag på att genomföra operationen. ( om jag överlever, hehe  ) Det e ju rätt så stor risk att dö av sin fettma och att innan man dör så lever man kanske ett mindre roligt liv. Så jag satsar alla pengar på denna hästen och hoppas den tar mig i mål  

Hade besök i dag av en väninnan som genomgått en gastric bypass för snart ett år sen, hon mår toppen och ångrar absolut inte sitt beslut. Det känns ju tryggt att höra. För även om jag kollat på hur många youtube videos som helst så känns det ju alltid bra att höra sanningen från någon du känner väl och litar på.

Nu e det dax för mig att packa ( ute i sista stund som vanligt  ) och få ordning på allt. Jag uppdaterar bloggen när jag e i Polen och vet hur tidsschemat ser ut. Lev väl.

Visst blev väl bloggens utseende bra förresten? Det e min eminenta dotter Sagas förtjänst.

Här är hennes blogg! Http://sagamalinsdotter.bloggplatsen.se finns även i menyavdelningen till vänster!
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards