malinsresa

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Malin :) - 7 november 2012 18:16

Fick värsta illamåendeattacken innan:( Kändes som jag skulle kräkas mitt ut i affären, men det gjorde jag inte som tur va. Nu har det lagt sig, men jag känner hur det kör runt i magen o jag har typ frossa:( E helt konstig i kroppen. Knepigt!
Har oxå vart på möte m äldsta dottern på hennes skola. Det verkar som att hon ska gå om 8:an. Hon går i 9:an nu, men hon va knappt i skolan i åttan pga mobbning. Skolan har skött det hela under all kritik men jag hoppas verkligen att det blir bra av klass o skolbyte. Jag menar, det kan inte bli sämre än det e nu:(
Ja, ja.... Livet e en ständig kamp. Skam den som ger sig o det som inte dödar det härdar osv osv osv.
Lev väl

Av Malin :) - 7 november 2012 10:12

Jag e så himla trött:( Jag tror att jag måste skärpa mig o ta nån multivitamin eller nåt. Jag tänkte ju ta vetegräset men det e så äckligt så jag kan bara inte ta det! Jag somnar när jag nattar barnen vid åtta, vaknar till efter en timme o går o borstar tänderna o läser ca en kvart. Sen somnar jag om o sover till halv sju. Orkar inte gå upp o träna tidigt längre. Förstår inte varför jag e så trött, om det inte e pga nån vitaminbrist. Fan va jag önskar jag va lite pigg:(
Fortsättning följer.....

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards