malinsresa

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Malin :) - 6 november 2012 09:37

Har en ledig dag o passar på att glöggmysa m gossen:) Jag brukar ha som princip att inte dricka glögg förrens den första advent. Men det e för att jag vanligtvis bantar på något sätt. I år bantar jag inte, men det e ju i o för sig inte LCHF vänligt m glögg heller. Men så länge inte sockersuget blir allt för jävligt så tycker jag att jag kan unna mig emellan åt.
Jag har nog inte riktigt samma vikthets som jag hade tidigare. Jag kommer i de flesta av mina kläder som hängt i garderoben o hånat mig. Jag har oxå köpt lite nya grejer. Men bara sånt som kan passa om jag går ner 10 kg till, dvs tunikor, blusar o koftor.
Ha en bra dag, det ska jag:)

Presentation


Livet e en kamp. Här e min:)Läs om min sleeve op, vikthets, barnen, tankar och annat...

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Anser du att det är att ta " den enkla utvägen" att göra en viktminskningsoperation?
 Ja
 Nej
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards